Filip ~ Ny redigering och ny teknik.

/ Allmänt
Jag har sett rätt många som har redigerat så att hästarna i Starstable ser mer verkliga ut vilket jag nu har börjat att göra själv. Jag älskar tekniken jag har hittat men den är riktigt pillig och svår, men de är något som jag snart kommer att bli van vid strax ^^
 
 
Håller jut nu på med en redigering på min starthäst, Riktigt nöjd med huvudet som jag har kommit längst med, Skillnaden på min redigering och starstable hästen i original är verkligen en liten chock att se, att samma bild kan bli så förändrad är sjukt egentligen.
 
och kom ihåg, Ingen får kopiera mina bilder, vill du ta insperation, fråga gärna först tack. :)
 
 


Postat av: Natalia Bravepoulos

Vilket program använder du? :) Btw sjukt snygg

Svar: Photoshop cs6
Felicia Jönsson

2014-06-29 @ 00:34:41
http://jorviknatti.weebly.con
Postat av: Natalia Bravepoulos

Vilket program använder du? :) Btw sjukt snygg

2014-06-29 @ 00:34:43
http://jorviknatti.weebly.con

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: